مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-04اقتصادي

گسترش حمایت بیمه ای دولت برای شالیکاری و باغداری مازندران


بر اساس اعلام رسمی صندوق بیمه کشاورزی ، سهم دولت از این صندوق در لایحه قانون بودجه سال جاری مبلغ سه هزار میلیارد تومان یعنی دو برابر سال مالی 98 شده است و از آن جایی که استان مازندران به همراه سه استان خوزستان ، لرستان و گلستان بیشترین خسارت محصولات کشاورزی را در سال زراعی گذشته داشتند ، شالیکاران و باغداران این خطه می توانند از فرصت حمایت جدی دولت در بیمه کشاورزی بهره مند شوند.

بر اساس اعلام صندوق بیمه محصولات کشاورزی مازندران ، برای 2 محصول مهم برنج و مرکبات سه طرح بیمه ای شامل بیمه عمومی ، ترجیحی یک و ترجیحی 2 وجود دارد که کشاورزان می توانند با انتخاب بیمه محصولات ترجیحی 2 بیشترین میزان غرامت احتمالی را دریافت کنند.

بیمه عمومی برنج صندوق بیمه محصولات کشاورزی مازندران کمترین تعرفه سهم کشاورزان در طرح بیمه عمومی برنج را برای هر هکتار 521 هزار و 840 ریال اعلام و تاکید کرده است که بر این اساس کشاورز خسارت دیده می تواند 59 میلیون و 994 هزار ریال غرامت دریافت کند.

همچنین بیشترین حق سهم در بیمه عمومی برنج هم 14 میلیون 913هزار و 997 ریال است که کشاورزان در صورت بروز خسارت می توانند 146میلیون 603 هزار و 520 ریال غرامت دریافت کنند.

بیمه ترجیحی 1 برنج کمترین سهم کشاورز در تعرفه طرح بیمه ترجیحی 1 برای هر هکتار 827 هزارو 881 ریال است و کشاورز در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش حمایت بیمه ای دولت برای شالیکاری و باغداری مازندران

گسترش حمایت بیمه ای دولت برای شالیکاری و باغداری مازندران