مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 12:302020-04-03سياسي

توزیع 1000 سبد غذایی و بهداشتی حمایتی بین اقشار آسیب پذیر دلگان


توزیع 1000 سبد غذایی و بهداشتی حمایتی بین اقشار آسیب پذیر، کارگر روزمزد و زنان سرپرست خانوار به همت دفتر امام جمعه دلگان انجام شده است.

- مجتبی شجاعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: توزیع 1000 سبد غذایی و بهداشتی حمایتی بین اقشار آسیب پذیر، کارگر روزمزد و زنان سرپرست خانوار به همت دفتر امام جمعه دلگان انجام شده است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و هماهنگی ستاد مدیریت بحران دلگان، سبد حمایتی بین کلیه پاکبان ها، کفاش ها، کارگران روزمزد، خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین تعدادی عشایر و نیازمندان روستایی با کمک فرمانداری، سپاه پاسداران، گروه جهادی محمد رسول الله (ص)، خیرین تهرانی و سمن های دلگان توزیع شده است.

فرماندار دلگان بیان کرد: برخلاف توجه خوب خیرین و کمیته امداد و بهزیستی ، به تامین مقطعی مقداری اقلام غذایی در این ایام بحرانی،  اما بخش زیادی هنوز وجود دارند که یقینا از توجه به سفره آنها غفلت شده و یا اینکه ایام سختی را می گذرانند که مستلزم این است که همه عزم عمومی کرده و مسئولانه به فقرا و نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کمک کنیم و در کنار دولت و ستادهای مدیریت بحران و نهادهای حمایتی ، همانند سیل اخیر ، حماسه ای از جنس یاری را خلق نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 سبد غذایی و بهداشتی حمایتی بین اقشار آسیب پذیر دلگان

توزیع 1000 سبد غذایی و بهداشتی حمایتی بین اقشار آسیب پذیر دلگان