مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 11:552020-04-03اقتصادي

طرح پیشگیری از کرونا در 15منطقه آسیب خیر البرز اجرایی شد


اسدالله حیدری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این گروه های همیار سلامت روان اجتماعی بهزیستی البرز از طریق 15 پایگاه با تامین مبلغ یک میلیارد و 70 میلیون ریال طرح پیشگیری از کرونا را در مناطق آسیب خیز به اجرا درآوردند.

وی ادامه داد: همچنین 2 هزار و 500 عدد ماسک، یک هزار و 200 بسته پیشگیری از ویروس کرونا در بین افراد ساکن در این مناطق توزیع شده است.

حیدری گفت: ضدعفونی وگندزدایی فضای داخلی و بیرونی مراکز تحت نظارت حوزه پیشگیری به صورت روزانه در حال انجام بوده به طوریکه طراحی فرم های نظارتی و بیماریابی از مراکز اقامتی و اخذ اطلاعات به صورت روزانه از وضعیت سلامت افراد مقیم و خدمت گیرنده در مراکز زیر پوشش بهزیستی صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خرید لوازم پیشگیری به مبلغ یک میلیاردو 500 میلیون ریال و توزیع بین 122 مرکز شامل محول ضد عفونی بدن ،ماسک ، دستکش ، محلول ضد عفونی سطوح از دیگر اقدامات برای مقابله با این بیماری بود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ادامه داد : در این میان مبلغ سه میلیارد و 850 میلیون ریال کمک هزینه خرید لوازم بهداشتی و پیشگیری از بیماری به 77 مرکز اقامتی میان مدت اختصاص یافت و همچنین مبلغ 860 میلیون ریال به تمام مراکز درمان و کاهش اعتیاد بابت کمک هزینه خرید لوازم پیشگیری پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیشگیری از کرونا در 15منطقه آسیب خیر البرز اجرایی شد

طرح پیشگیری از کرونا در 15منطقه آسیب خیر البرز اجرایی شد