مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-03سياسي

سردار سلگی فراموش ناشدنی است/ انسجام نیروهای ارزشی دغدغه سردار بود


معاون پارلمانی وزیر دفاع با تأکید براینکه سردار سلگی هرگز فراموش نمی شود گفت: او جاذبه و دافعه اصولی و اثر بخشی داشت به طوری که محبوب دل ها و جمع ها بود و دغدغه اش صیانت از انسجام نیروهای ارزشی بود.

- رضا طلایی نیک امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان درباره سردار شهید حاج میرزامحمد سلگی اظهار کرد: برای حفظ سلامتی مردم پیکر مطهر شهیدسلگی تشییع نشد، اما همانطور که در کتاب آب هرگز نمی میرد که توسط او روایت شده است، بارها شهید سلگی پس از پیروزی ها در عملیات ها، جانبازی ها و ایثارگری هایش توسط مردم و بر دوش آن ها تشییع شده بود.

وی با تأکید بر اینکه سردار سلگی هرگز فراموش نمی شود افزود: او جاذبه و دافعه اصولی و اثربخشی داشت به طوری که محبوب دل ها و جمع ها بود.

معاون پارلمانی وزیر دفاع با اشاره به اینکه شخصیت جامع سردار سلگی برای همه ما اسوه و الهام بخش است تصریح کرد: شهید سلگی به لحاظ فردی و اجتماعی دارای بنیان های شخصیتی مستحکم و از نظر اعتقادی، اخلاقی و خانوادگی دارای شخصیت دینی، معنوی و مردمی بود.

وی با بیان اینکه سردار سلگی از خانواده ای موفق و اثرگذار برخوردار بود خاطرنشان کرد: سجایای گفتاری و رفتاری سردار سلگی بر پایه اخلاص و رفتار حسنه بود چون همه وجودش را در راه خدا و برای رضایت حضرت حق وقف کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلگی فراموش ناشدنی است/ انسجام نیروهای ارزشی دغدغه سردار بود

سردار سلگی فراموش ناشدنی است/ انسجام نیروهای ارزشی دغدغه سردار بود