مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:502020-04-03اقتصادي

برنامه جهش تولید با هدف توسعه گردشگری داخلی تدوین می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: برنامه جامع جهش تولید اداره کل میراث با محوریت توسعه گردشگری داخلی استان تا آخر فرودین تدوین و اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلیل جباری در این زمینه با اشاره به شعار امسال مبنی بر جهش تولید افزود: این برنامه ها بر پایه توسعه بازار داخلی گردشگری و ایجاد تقاضا از سوی علاقه مندان به جاذبه های گردشگری با تنوع بخشیدن به محصولات گردشگری با هدف رونق بخشیدن به حوزه گردشگری بعد از مهار کرونا با توجه ویژه به گردشگری داخلی استوار است.

وی ادامه داد: ایجاد تأسیسات گردشگری، ساخت پل های ریپلان یا همان معلق با تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بخش، اتمام طرح های نیمه تمام، ایجاد زیرساخت در تفرجگاه ها و روستاهای هدف گردشگری، توسعه گردشگری مجازی و معرفی و ترویج جاذبه های گردشگری از طریق فضای مجازی از جمله این برنامه ها در بخش گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد: تأمین منابع موردنیاز برای سرمایه گذاری، کوتاه کردن پروسه و فرآیند سرمایه گذاری، افزایش تعامل با دستگاه های مربوطه برای پاسخگویی به استعلامات، ایجاد فرصت های شغلی جدید به مراتب بیشتر از سال 98 و ایجاد کانون های جدید برای جذب گردشگری از جمله عناوین و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جهش تولید با هدف توسعه گردشگری داخلی تدوین می شود

برنامه جهش تولید با هدف توسعه گردشگری داخلی تدوین می شود