مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-03سياسي

جهش تولید پشت دیوارهای پتروشیمی خمین


سال جدید با عنوان جهش تولید پیوند خورده و این درحالی است که مقام معظم رهبری در دهه اخیر بیشترین تاکید را بر حوزه اقتصاد و اشتغال کشور داشته و هرسال گامی مهم و جدی را برای تغییر رویه اقتصاد کشور عنوان کرده است.

اقتصاد تک محصولی و تکی به نفت کشور پاسخگوی نیازها نیست و برای کاهش مسایل و مشکلات و بی اثر کردن تحریم ها راه نجات تکیه بر اقتصاد درون زا و داخلی است.

یکی از مشکلات جدی کشور که در سال های اخیر با وجود همه تلاش ها هنوز نمود دارد، اشتغال جوانان است و باید با جهش در تولید و باز کردن بسترهای نو در عرصه اقتصادی و کسب و کار گام های مستحکم و ماندگاری در اشتغال زایی برداشت.

صنایع شیمیایی بعد از خودروسازی و صنایع غذایی به عنوان سومین پایگاه پررونق تولید در کشور مطرح است و ساخت و تجهیز صنایع پتروشیمی در خمین با نقش سرحلقه تامین مواد مصرفی و خوراک صنایع زیردستی شیمیایی، برق و الکترونیک، نساجی، پزشکی، خودروسازی، لوازم خانگی و غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند جهش در تولید داخلی را برای کشور و این شهرستان رقم بزند.

خمین واقع در نوار جنوبی استان مرکزی، زادگاه امام راحل است که در چهار دهه حیات پربرکت نظام اسلامی آنگونه که باید نتوانسته روند توسعه صنعتی را سپری کند و اقتصاد متکی بر کشاورزی این شهرستان در سال های اخیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید پشت دیوارهای پتروشیمی خمین

جهش تولید پشت دیوارهای پتروشیمی خمین