مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:252020-04-03فرهنگي

در خانه بمانیم کتاب بخوانیم


افشین تحفه گر روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: بهار امسال به دلیل تلاش همگانی برای شکست و مهار کرونا، بهار همدلی لقب گرفته و از آنجا که در اجرای دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، همه فعالیت های فرهنگی و هنری به حالت تعلیق درآمده است، معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی فعالیت های فرهنگی را در قالب پویش های مجازی برگزار می کند.

وی افزود: در این راستا به خاطر ترویج فرهنگ کتابخوانی و حمایت از صنعت نشر خراسان رضوی، این معاونت اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم نموده است.

وی ادامه داد: پویش در خانه بمانیم مورد حمایت اصحاب فرهنگ، ادب و رسانه این استان است و بر این اساس مسابقه یاد شده به صورت مجازی برگزار شده و ارسال آثار نیز بدون خروج از خانه به صورت مجازی خواهد بود.

تحفه گر گفت: این مسابقه به صورت استانی و در 2 بخش خوانش کتاب و مسابقه کتابخوانی برگزار شده و به خاطر ارادت به امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، هشت جایزه 150 هزار تومانی به برگزیدگان اهدا می شود.

وی افزود: شرکت در این مسابقه برای همه مردم آزاد است و هر فرد می تواند سه اثر در هر بخش ارسال کند ولی یک اثر در هر بخش در مسابقه شرکت داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه بمانیم کتاب بخوانیم

در خانه بمانیم کتاب بخوانیم