مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-03سياسي

بزرگ مردی که نشان داد «آب هرگز نمی میرد»‏


استان همدان در دوران هشت سال دفاع مقدس حدود 8000 شهید را تقدیم ‏انقلاب اسلامی کرده است و در این میان دیروز سردار میرزامحمد سلگی از ‏رزمندگان دوران دفاع مقدس و راوی کتاب «آب هرگز نمی میرد» نیز به کاروان ‏روشن و ماندگار شهدا پیوست.

- ایسنا/همدان استان همدان در دوران هشت سال دفاع مقدس حدود 8000 شهید را تقدیم ‏انقلاب اسلامی کرده است و در این میان دیروز سردار میرزامحمد سلگی از ‏رزمندگان دوران دفاع مقدس و راوی کتاب آب هرگز نمی میرد نیز به کاروان ‏روشن و ماندگار شهدا پیوست.

‏ سردار حاج میرزامحمد سلگی، متولد اول فروردین ماه سال 1335 در روستای هادی آباد در فاصله 25 کیلومتری شهرستان نهاوند و سومین فرزند خانواده شیخ علی محمد سلگی است.

او از ابتدای سال 62 فرمانده گردان 152 حضرت ابوالفضل(ع) لشکر 32 انصارالحسین(ع) بود و در این گردان تا بعد از عملیات کربلای 5 در سال 65 حضور داشت و به تعبیر سردار شهید حاج حسین همدانی نقش او در عملیات مرصاد مغفول ماند.

کتاب آب هرگز نمی میرد روایت جانبازی است که از ابتدای دوران دفاع مقدس حضور فعالانه ای داشت، این اثر داستانی مستند از خاطرات سردار حاج میرزا محمد سلگی فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) لشکر 32 انصار الحسین(ع) و جانباز 70 درصد است که با قلم حمید حسام به رشته تحریر درآمده و در سال 1393 توانست جایزه نخست جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ مردی که نشان داد «آب هرگز نمی میرد»‏

بزرگ مردی که نشان داد «آب هرگز نمی میرد»‏