مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-03اقتصادي

کرونا مشکل درآمدزایی حمل و نقل عمومی را دوچندان کرده است


مدیرکل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان با اشاره به اینکه تعطیلی مترو، فعالیت حداقلی اتوبوسرانی و اجرای طرح زوج و فرد تا 20 فروردین در اصفهان ادامه دارد، - ایسنا/اصفهان مدیرکل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان با اشاره به اینکه تعطیلی مترو، فعالیت حداقلی اتوبوسرانی و اجرای طرح زوج و فرد تا 20 فروردین در اصفهان ادامه دارد، گفت: حمل و نقل عمومی همیشه درآمدزایی نداشته و در این شرایط نیز این مشکل دوچندان شده و نیازمند شدید اختصاص یارانه و حمایت های دولتی است.

مسعود بنده خدا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهر اصفهان با جدیت در حال اجرا است و در این راستا تا 20 فروردین طرح زوج و فرد از درب منزل با تمام تجهیزات در اختیار و اعمال قانون مستقیم توسط پلیس راهوار اجرا می شود.

مدیرکل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان گفت: با توجه به عدم فعالیت بسیاری از صنوف و لزوم پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کووید 19، ناوگان اتوبوسرانی اصفهان با حداقل ظرفیت در حد 26 خط اصلی که مسافر بیشتری دارد، فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی که شامل تعطیلی مترو، فعالیت حداقلی اتوبوسرانی و اجرای طرح زوج و فرد است تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت تا مجددا تصمیمات کمیته مقابله با ویروس کرونا ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مشکل درآمدزایی حمل و نقل عمومی را دوچندان کرده است

کرونا مشکل درآمدزایی حمل و نقل عمومی را دوچندان کرده است