مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-03اقتصادي

یک هزارو 500 نفر در تماس با خط 1480 بهزیستی زنجان مشاوره گرفتند


محمد محمدی قیداری روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع تماس های گرفته شده با روانشناسان خط مشاوره 1480 به حدود 200 تماس در زمینه کاهش استرس ناشی از کرونا پاسخ های لازم ارائه شد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر امکان برقراری تماس با صدای مشاور و 1480 در تمامی نقاط استان فراهم شده است و افراد ساکن در شهرستان ها و روستاها می توانند از خدمات رایگان این مشاوره بهره مند شوند.

این مسؤول ادامه داد: مشاوران زبده این خط در خصوص مسائل مختلف به افراد مشاوره می دهند و در زمان حاضر به صورت اختصاصی، پاسخگوی مشکلات روان شناختی در زمینه کاهش استرس و اضطراب های ناشی از بیماری کرونا هستند.

محمدی افزود: آموزش های مشاوره ای موجب کاهش استرس بیماری کرونا در مردم می شود و در این میان استرس عاملی است که می تواند سلامت جسم و روان افراد را تضعیف کرده بدن را برای ابتلا و نفوذ ویروس کرونا مستعد کند.

به گفته وی، از این رو آموزش های مشاوره ای در کنار خودمراقبتی که شهروندان در شرایط فعلی باید انجام دهند موجب کاهش استرس در این باره می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: سازمان بهزیستی در این موقعیت خاص، آموزش های لازم به مشاوران را ارائه کرده تا به مردم مشاوره کاهش استرس دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزارو 500 نفر در تماس با خط 1480 بهزیستی زنجان مشاوره گرفتند

یک هزارو 500 نفر در تماس با خط 1480 بهزیستی زنجان مشاوره گرفتند