مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 04:252020-04-03فناوري

ایجاد مدل 3بعدی صورت تنها با گوشی


دانمشندان دانشگاه کارنگی ملون (Carnegie Mellon University) آمریکا در مطالعه اخیرشان موفق به توسعه یک فناوری نوین شده اند که توسط آن می توانند با استفاده از فیلم های ضبط شده توسط گوشی های هوشمند تصویر 3بعدی دقیقی از صورت افراد ایجاد کنند.

- دانمشندان "دانشگاه کارنگی ملون"(Carnegie Mellon University) آمریکا در مطالعه اخیرشان موفق به توسعه یک فناوری نوین شده اند که توسط آن می توانند با استفاده از فیلم های ضبط شده توسط گوشی های هوشمند تصویر 3بعدی دقیقی از صورت افراد ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گیزمگ، به طور معمول، اگر افراد بخواهند یک مدل دیجیتالی سه بعدی با کیفیت از چهره خود ایجاد کنند به یک اسکنر سه بعدی و یا چندین دوربین نیاز دارند اما اکنون دانشمندان دانشگاه کارنگی ملون سیستمی را ایجاد کرده اند که به افراد اجازه می دهد با تلفن های هوشمند خود این کار را انجام دهند.

این فناوری توسط پروفسور سیمون لوسی (Simon Lucey) و دانشجویانش شوبهام آگراوال (Shubham Agrawal) و آنجو پاهجو (Anuj Pahuja) توسعه یافته است.

برای انجام این کار آنها ابتدا از یک گوشی هوشمند استفاده کردند و توسط آن یک ویدیو 15 تا 20 ثانیه ای از سر یک فرد ثبت کردند و شخصی که این ویدیو را ثبت می کرد در همان حال به دور آن شخص از تمام جهات می چرخید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مدل 3بعدی صورت تنها با گوشی

ایجاد مدل 3بعدی صورت تنها با گوشی