مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 19:552020-04-02پزشكي

ضعف سیستم ایمنی در وحشت از کرونا


انسان موجودی تلقین پذیر است و تلقین پذیری یکی از ویژگی های انسان است، خود گویی ها و تلقینات بسیار تاثیر گذار هستند و گفت وگو در خصوص ویروس کرونا سبب تصویر سازی یک وحشت بزرگ و متعاقب آن ضعف سیستم عصبی و ایمنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، انسان موجودی تلقین پذیر است و تلقین پذیری یکی از ویژگی های انسان است، خودگویی ها و تلقینات بسیار تاثیرگذار هستند، گفت وگو در خصوص ویروس کرونا سبب تصویرسازی یک وحشت بزرگ و متعاقب آن ضعف سیستم عصبی و ایمنی آن ها می شود.

افرادی که با ساختمان مغز و اعصاب آشنا هستند، برای تلقین ارزش فوق العاده قایل هستند و میگویند حرف و تلقین روی غدد داخلی بدن اثر میگذارد و موجب بهبود یا بیماری شخص می شود.

متاسفانه این روزها با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در جامعه شاهد آن هستیم که یک نوع ترس و تلقین منفی در بین افراد افزایش یافته و تصور می شود که مبتلا شدن به کرونا انسان را به کام مرگ می کشاند.

اگر این افراد با چنین ترس و پیش زمینه ذهنی به کرونا مبتلا شوند، احتمال اینکه این بیماری افراد را از پای درآورد بیشتر است، درحالی که برخی، بیماری کرونا را همانند یک آنفلوآنزا تصور می کنند و همین موضوع سبب می شود تا خیلی بهتر و قوی تر بتوانند از پس آن برآیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف سیستم ایمنی در وحشت از کرونا

ضعف سیستم ایمنی در وحشت از کرونا