مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-02پزشكي

پزشکان فارس از اقدامات بموقع مقابله با کرونا رضایت دارند


تعدادی از پزشکان و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی این استان در دیدار با استاندار فارس نقطه نظرات خود را برای کنترل و مهار بیماری کرونا مطرح کردند.

دروازه کازرون را دریابید دکتر کدیور در ابتدای این نشست خواستار ساماندهی معدود نقاط باقی مانده پر ازدحام از جمله دروازه کازرون شیراز شد.

وی از لزوم توجه به اقشار آسیب پذیر و هدایت کمک های خیرین به سمت کسانی که بر اثر شیوع بیماری کرونا کسب و کارهای خود را از دست داده اند نیز تاکید کرد.

ضرورت ایجاد نقاهتگاه های بیشتر در شهرستان های فارس دکتر ایزدپناه همدلی کنونی در بین مسولان ارشد این استان و کادر درمانی فارس را مثال زدنی دانست و گفت: مردم این استان به خوبی پذیرفته اند که برای مهار این بیماری باید موارد بهداشتی را رعایت کرده و دستورالعمل ها را جدی بگیرند.

وی خواستار تداوم اقدامات اتخاذ شده برای شکست کرونا شد و افزود: ایجاد نقاهتگاه ها در شهرستان های استان فارس یکی از مواردی است که باید به جد مدنظر قرار و برای ایجاد آن سریعا اقدام شود.

وی ادامه داد: بیمارانی که از بیمارستان ها مرخص می شوند باید دوره ای را در نقاهتگاه ها نگهداری و بعد به جامعه بازگردند.

پزشکان: زیرساخت تست کرونا در فارس توسعه یابد دکتر اکبری با تاکید بر این مطلب که از ابتدای شیوع بیماری کرونا کادر درمانی این استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان فارس از اقدامات بموقع مقابله با کرونا رضایت دارند

پزشکان فارس از اقدامات بموقع مقابله با کرونا رضایت دارند