مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-02سياسي

امیدی به حمایت های دولتی از کسب و کارها در شرایط جنگ اقتصادی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یازدهمین جلسه از سلسله جلسات به فکر باشیم بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با حضور محسن محمدی حسنلویی، - دبیر میز اشتغال مرکز اندیشه و همفکری راهبردی ماهر گفت: چندان امیدی به کمک های دولتی نیست چرا که دولت در 6 ماهه نشان داد که عزم جدی برای حمایت از کسب و کارها ندارد و تا کنون چندان کار جدی در خصوص جنگ اقتصادی انجام نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یازدهمین جلسه از سلسله جلسات به فکر باشیم بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با حضور محسن محمدی حسنلویی، دبیر میز اشتغال مرکز اندیشه و همفکری راهبردی ماهر پیرامون موضوع راهکارهای موجود برای مواجه با تعطیلی برخی کسب و کارها در شرایط فعلی کشور برگزار شد.

محمدی حسنلویی در این باره اظهار کرد: ما امروز در شرایط و بحرانی قرار داریم که نسبت به همه بحران های اقتصادی سال های قبل جهان متفاوت است بحران هایی مثل بحران 1929 آمریکا، بحران 2008 که اکثرا دلایل سیاسی یا اقتصادی داشتند اما بحران کرونا که شیوع ویروس کرونا در جهان که همه کشورها را در برگرفته تبعات اقتصادی نیز خواهد داشت.

وی افزود: برای مقابله با اثرات اقتصادی این بیماری یک سری کارها ناظر بر دولت به معنای عام است که باید انجام دهد و برخی از راهکارها مربوط به خود صاحبان کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدی به حمایت های دولتی از کسب و کارها در شرایط جنگ اقتصادی نیست

امیدی به حمایت های دولتی از کسب و کارها در شرایط جنگ اقتصادی نیست