مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-02اجتماعي

آموزش از راه دور در مناطق روستایی کرمان تداوم خواهد یافت


احمد اسکندری نسب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحقق راهکار سند تحول بنیادین و تشکیل مثلث تربیتی موثر رسانه، خانواده و مدرسه از جمله اهداف طرح تداوم آموزش از راه دور در مناطق محروم است که یکی از اهداف آموزش و پرورش عمومی و رسمی کشور به شمار می رود.

وی فراهم کردن فرصت برابر آموزشی برای کودکان به اقتضای شرایط و موقعیت خاص آنان را به نوعی عدالت آموزشی عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه سواد رسانه ای به عنوان یکی از مهم ترین محورهای آموزش به عنوان تداوم فرایند یادگیری و از جمله اهداف این طرح است.

وی به تفکیک دانش آموزان از نظر دسترسی به آموزش اشاره و تصریح کرد: دانش آموزانی که فاقد پوشش تلویزیونی و اینترنتی هستند و دانش آموزانی که به سخت افزارهایی مانند رایانه، لب تاپ و دستگاه های پخش کننده فیلم و صوت خانگی نیز دسترسی ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: استفاده از ظرفیت شبکه سیما برای بازبخش کلاس های درس شبکه تلویزیونی آموزش، استفاده از ظرفیت رادیویی صدا و سیما برای تولید محتوی آموزشی صوتی، بهره گیری از ظرفیت بسته های آموزشی مکتوب در قالب درسنامه خودآموز، استفاده از ظرفیت دستگاه های پخش خانگی راه هایی از ارائه آموزش به دانش آموزان در مناطق مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش از راه دور در مناطق روستایی کرمان تداوم خواهد یافت

آموزش از راه دور در مناطق روستایی کرمان تداوم خواهد یافت