مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:502020-04-01ورزشي

راه اندازی سومین مرکز تولید ماسک شهرداری شیراز


سومین مرکز تولید ماسک بهداشتی شهرداری شیراز آغاز به کار کرد تا حجم تولید این کالای بهداشتی به عنوان یکی از نیازهای ضروری امروز را به روزانه 25 هزار عدد برساند.

- صبح چهارشنبه سیزدهم فروردین ماه و با حضور شهردار و تعدادی از اعضای شورای شیراز و فرمانده انتظامی فارس، سومین مرکز تولید ماسک شهرداری شیراز رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز در این مراسم با اشاره به اقدامات ستاد اجتماعی مبارزه با کرونا که در سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، راه اندازی شده است، ابراز داشت: روند تولید ماسک از 22 اسفندماه توسط این سازمان آغاز شد و هم اکنون قریب به 150 نیروی داوطلب در مراکز سه گانه شهرداری به صورت جهادی فعالیت می کنند.

مرتضی جعفری گفت: در فرهنگسرای قرآن و عترت، سالن حضرت فاطمه زهرا (س) و ورزشگاه شهید شیرعلی سلطانی مجموعا روزانه 25هزار ماسک تولید می شود؛ همچنین آمادگی ایجاد مرکز چهارم نیز وجود دارد که بسته به نیازها در این حوزه، در آینده درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز ادامه داد: مرکز شهید شیر علی سلطانی با همت 50 نیروی داوطلب بسیج و نیروهای گمنام مردمی در دو شیفت روزانه قابلیت تولید حدود 8 تا 10 هزار ماسک را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سومین مرکز تولید ماسک شهرداری شیراز

راه اندازی سومین مرکز تولید ماسک شهرداری شیراز