مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 17:452020-03-31حوادث

آرامی در زندان شیبان شهرستان باوی


فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: متاسفانه برخی افراد زندانی که تعدادشان هم زیاد نیست با کسب اخبار جعلی به تحریک دیگر زندانیان می پردازند که همین امر باعث نا آرامی در برخی زندانها می شود اما با حضور مقتدر نیروی انتظامی این فرصت از آنها گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تعدادی از زندانیان زندان شیبان از توابع شهرستان باوی عصر سه شنبه دست به ناآرامی در داخل زندان زدند که با تلاش ماموران انتظامی و امنیتی استان کنترل شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان سه شنبه شب اظهار داشت: تعدادی از زندانیان چهار بند زندان شیبان عصر سه شنبه قصد آشوب و نا آرامی در داخل زندان را داشتند که با ورود به موقع ماموران انتظامی و امنیتی به زندان این نا آرامی ها کنترل و آرامش به زندان بازگشت.

سردار حیدر عباس زاده افزود: این زندانیان با سوزاندان زبالهها و سطل های زباله درون زندان قصد نا آرامی در درون زندان را داشتند که با حضور به موقع نیروهای امنیتی زندان و نیز ماموران انتظامی استان و نیروهای بسیج و سپاه ضمن مهار این آتش سوزی های محدود از ادامه تنش از سوی زندانیان جلوگیری به عمل آمد.

وی گفت فرماندهی میدانی کنترل این نا آرامی ها را شخصا و با همراهی رییس کل دادگستری و دادستان 2 شهرستان اهواز و باوی و نیز مدیران امنیتی ، سپاه و بسیج استان به عهده داشتم و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامی در زندان شیبان شهرستان باوی

آرامی در زندان شیبان شهرستان باوی