مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:052020-03-31سياسي

اجرای طرح های ضربتی اداره کل رفع تخلفات شهری در مقابله با ویروس کرونا


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از اجرای طرح های ضربتی اداره کل رفع تخلفات شهری در مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد رضا شفیعی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات و برنامه های اجرایی کمیته رفع تخلفات شهری ستاد مدیریت بحران شهرداری ویژه ایام شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: با توجه به ضرورت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در شهر و بهره گیری و مدیریت تمام ظرفیت های امانی و پیمانی مجموعه مدیریت شهری با اتخاذ تصمیمات پیشگیرانه و اجرایی همگام با مصوبات استانی و کشوری در چند بخش فعالیت ویژه خود را آغاز کرده ایم.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با تاکید بر آماده باش کامل عوامل اجرایی و ستادی در بخش های امانی و خصوصی، تصریح کرد: در گام نخست نسبت به تعطیلی کلیه بازارهای روز و محل تجمع دستفروشان و وانت های میوه فروش موقت اقدام شد.

شفیعی با بیان اینکه با اجرای طرح های متنوع ضربتی با همکاری عوامل انتظامی نسبت به جمع آوری افراد بلامکان متکدی، کارتن خواب و معتادین متجاهر و… اقدام شده است، افزود: در مرحله بعدی کلیه فعالیت های فروشندگان دورگرد و غیر مجاز بخصوص توزیع کنندگان اقلام بهداشتی ضد عفونی کننده در سطح معابر اصلی و فرعی که می توانست باعث ایجاد مخاطرات و تهدید سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های ضربتی اداره کل رفع تخلفات شهری در مقابله با ویروس کرونا

اجرای طرح های ضربتی اداره کل رفع تخلفات شهری در مقابله با ویروس کرونا