مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 20:302020-03-30پزشكي

تهدیدات و مخاطرات در کمین 13 به در


مسؤول روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان قم گفت: شهروندان با در خانه ماندن در این ایام به ویژه 13 فروردین امسال از مخاطرات و تهدیدات پیش رو جلوگیری کنند.

- محمدتقی سلطانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت ماندن در خانه و خودداری از خارج شدن از منزل در 13 فروردین اظهار کرد: همشهریان لازم است در طول ایام به ویژه 13 فروردین در خانه بمانند زیرا مکانی امن تر از خانه برای هیچ فردی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 13 فروردین در پیش رو است و مردم بر این باور هستند که اگر بیرون بروند در محیط طبیعت تنها هستند و مشکلی در زمینه انتقال بیماری برای آنها به وجود نمی آید.

مسؤول واحد آموزش سلامت و روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان قم با اشاره به تهدیداتی که ممکن است سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، گفت: به طور معمول در ایام 13 فروردین یک یا دو خانواده همراه یکدیگر بیرون می روند.

ممکن است افرادی بین اعضای خانواده خود یا سایر خانواده ها حامل ویروس باشند.

وی ادامه داد: اینگونه افراد هیچ علامتی ندارند و به ظاهر سالم هستند و در طول معاشرت در این روز، ویروس را منتقل می کنند و سلامت فرد را به خطر می اندازند.

سلطانی با اشاره به تهدیدات موجود در زمانی که فرد خود همراه خانواده اش قصد بیرون رفتن دارد، گفت: برای تدارک مواد غذایی مردم مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات و مخاطرات در کمین 13 به در

تهدیدات و مخاطرات در کمین 13 به در