مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-30پزشكي

ارائه 660 محتوای روانشناسی در زمینه کرونا در قم


محمد مصباحی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کارگروه مجازی تخصصی روانشناسان با عضویت بیش از 700 روانشناس در حمایت روانی در هلال احمر قم تشکیل شد و با همکاری تیم سحر 660 محتوای حمایت روانشناختی در زمینه کرونا تولید شد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد تیم های مداخلات روانی اجتماعی تیم سحر، افزود: پس از شیوع بیماری کرونا، این طرح با هدف تأمین سلامت روان کادر درمانی، بیماران و خانواده های بازماندگان بیماری کرونا در حال اجرا است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص فعالیت های پیرامون مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: تشکیل تیم های حمایت های روانی اجتماعی با حضور اعضای تیم مداخلات جمعیت استان قم و دکتر آقایوسفی دانشیار دانشگاه و بازرس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران و مرکز مشاوره روان پویان از چهارم اسفندماه یکی از اقدامات مهم انجام شده در قم است.

وی با اشاره به اعلام فراخوان داوطلبان روان شناس و رسته های مرتبط و به کارگیری آنها در سه سطح حمایت های روانی اجتماعی، افزود: این فراخوان ویژه آموزش های همگانی و عمومی مردم و برای پزشکان و پرستاران درگیر بیماری و خانواده های داغدیده در قبرستان و بر مزار متوفیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 660 محتوای روانشناسی در زمینه کرونا در قم

ارائه 660 محتوای روانشناسی در زمینه کرونا در قم