مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:452020-03-30اجتماعي

ورود به پارک ملی و مناطق حفاظت شده گلستان ممنوع است


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: براساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ورود بازدید کنندگان و گردشگران به تمامی مناطق تحت مدیریت محیط زیست گلستان ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا کنعانی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: براساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ورود بازدید کنندگان و گردشگران به تمامی مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان تا بهبود شرایط کنونی ممنوع است.

وی با اشاره به وجود تعداد بسیاری مناطق تحت مدیریت در استان مشتمل بر پارک ملی گلستان، مناطق حفاظت شده، تالاب های بین المللی و غیره که همه ساله با آغاز فصل بهار و نزدیکی روز طبیعت شاهد حضور تعداد بیشماری بازدیدکننده و گردشگر اعم از ایرانی و خارجی هستند، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان گلستان با هماهنگی با استاندار هرگونه حضور و تجمع گردشگران در مناطق تحت مدیریت استان ممنوع است.

وی توضیح داد که این تصمیم به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در مناطق تحت مدیریت و تفرجگاه های موجود در این مناطق و قطع زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا مصوب و از روز جمعه هشتم فروردین ماه در استان با همکاری سایر دستگاه های نظارتی اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به پارک ملی و مناطق حفاظت شده گلستان ممنوع است

ورود به پارک ملی و مناطق حفاظت شده گلستان ممنوع است