مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-30سياسي

جلوی پایش ویلاهای خوش نشینان غیربومی در کلارشت گرفته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، کامران پولادی با اشاره به انتشار فیلمی از پایش خانه به خانه ویلاهای خوش نشینان که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است، اظهار داشت: این موضوع که طی روز گذشته رخ داده بود، با دستور استاندار مازندران سریعاً مرتفع و حل وفصل شد.

وی با اشاره به اینکه طی روز جاری جلوی این موضوع گرفته شده است، تصریح کرد: اساساً مخالف اجرای آن به این نحو بودیم.

فرماندار کلاردشت خاطرنشان کرد: در این طرح ملاک ما، خانه های استیجاری بود که به افراد غیر بومی واگذار می شد نه افراد خوش نشین که به دلیل سو برداشت، چنین اتفاقی رخ داد و سریعاً پس از اطلاع رسانی اصلاح شد.

پولادی با اعلام اینکه در بهمن ماه سال گذشته در مبادی ورودی کلاردشت، ایستگاه های سلامت راه اندازی شد و از ورود افراد غیربومی به شهر جلوگیری شد، ادامه داد: برخی افراد بنا به هر دلیلی، وارد شهر شدند و برخی از این افراد خوش نشین هستند و خانه دوم در کلاردشت دارند و نمی شود مانع آن ها شد؛ اما روی صحبت و ماجرا با یک سری از افراد غیر بومی بود که توانسته بودند از بومیان کلاردشتی، خانه اجاره کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه یک سری از بومی های شهرستان اقدام به اجاره منازل خود به مسافران می کردند که هدف ما ممانعت از این اتفاق و فعالیت خانه های استیجاری و مراکز اقامتی بود که ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی پایش ویلاهای خوش نشینان غیربومی در کلارشت گرفته شد

جلوی پایش ویلاهای خوش نشینان غیربومی در کلارشت گرفته شد