مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 04:102020-03-30فرهنگي

انتشار رایگان کتاب های مرکز ترجمه و نشر علوم انسانی در فضای مجازی


مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با پیوستن به پویش «در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم» آثار خود را به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار خواهد داد.

- مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با پیوستن به پویش در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم آثار خود را به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رسول الماسیه، رییس مرکز ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: رایزنی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با هماهنگی ناشرانی که طی سال های گذشته، آثاری در قالب طرح تاپ در زمینه معارف اسلامی و علوم انسانی و ایران شناسی ترجمه و منتشر کرده اند، این کتاب ها را در فضای مجازی بصورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار خواهند داد.

وی افزود: در روزهای بحران جهانی شیوع ویروس کرونا که مردم اکثر کشورها در خانه ها می مانند و فرصت بیشتری برای مطالعه دارند، مرکز ساماندهی ترجمه و نشر تلاش کرده به نوبه خود سهمی در پر کردن اوقات فراغت علاقه مندان به مطالعه معارف اسلامی و علوم انسانی ایفا کند و از رایزنی ها درخواست کرده ناشران را به عرضه رایگان این آثار در این ایام تشویق و به مخاطبان اطلاع رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار رایگان کتاب های مرکز ترجمه و نشر علوم انسانی در فضای مجازی

انتشار رایگان کتاب های مرکز ترجمه و نشر علوم انسانی در فضای مجازی