مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 03:302020-03-30حوادث

سقوط بهمن جاده پشتکوه به موگویی را مسدود کرد


فرماندار کوهرنگ از مسدود شدن جاده پشتکوه به موگویی بر اثر سقوط بهمن خبر داد و گفت: این جاده همچنین بر اثر بارش سنگین باران دچار خسارات فراوانی شده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کوهرنگ از مسدود شدن جاده پشتکوه به موگویی بر اثر سقوط بهمن خبر داد و گفت: این جاده همچنین بر اثر بارش سنگین باران دچار خسارات فراوانی شده است، هوشنگ مصطفوی در گفت وگو با ایسنا از مسدود شدن جاده پشتکوه به موگویی بر اثر سقوط بهمن خبر داد و اظهار کرد: این جاده بر اثر بارش سنگین باران دچار خسارات فراوانی شده است، ریزش کوه در برخی از نقاط این محور نیز باعث خسارت به ابنیه و پل ها شده است.

فرماندار کوهرنگ خاطرنشان کرد: اهالی روستاهای این مناطق برای تردد می توانند از دو محور جایگزین از طریق استان لرستان و اصفهان استفاده کنند، سایر محورها در این شهرستان باز و تردد در آن ها روان است.

وی با بیان اینکه در شهر چلگرد در 24 ساعت گذشته مجموعا 64 میلی متر بارش باران گزارش شده است، افزود: در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ ارتفاع برف جدید حدود 100 سانتی متر است.

مصطفوی در پایان تأکید کرد: تمامی نیروهای امدادی و بهداشتی شهرستان کوهرنگ در آماده باش کامل قرار دارند، اما خوشبختانه بارش های اخیر خسارت جانی در پی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط بهمن جاده پشتکوه به موگویی را مسدود کرد

سقوط بهمن جاده پشتکوه به موگویی را مسدود کرد