مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 03:062020-03-29فرهنگي

نشر چهار هزار عنوان کتاب در خراسان رضوی


افشین تحفه گر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که در سال 1397 مجوز نشر برای سه هزار و 400 عنوان کتاب در استان صادر شده بود.

وی اضافه کرد: پارسال بیش از هزار فعالیت فرهنگی کتابخوانی در خراسان رضوی همزمان با برگزاری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی انجام گرفت و همچنین پنج عنوان کتاب به عنوان برگزیدگان شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال استان معرفی شدند.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان از خرداد ماه سال گذشته انجام گرفت و در قالب آن 499 باشگاه کتابخوانی در استان تشکیل شد.

تحفه گر اضافه کرد: در این راستا دوره آموزشی دو روزه برای مربیان چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در تیرماه سال گذشته با تعداد 43 مربی استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی اظهار داشت: بیست و یکمین نمایشگاه کتاب مشهد در سال گذشته با حضور 730 ناشر داخلی و 30 ناشر خارجی یا نمایندگی ناشران خارجی برگزار شد و در آن 81 میلیارد و 200 میلیون ریال کتاب به فروش رسید.

او ادامه داد: پارسال برای نخستین بار در خراسان رضوی سیستم صدور مجوز اینترنتی کتاب راه اندازی شد و در این راستا ناشران و هیات نظارت بر نشر کتاب دوره آموزشی لازم در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر چهار هزار عنوان کتاب در خراسان رضوی

نشر چهار هزار عنوان کتاب در خراسان رضوی