مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:502020-03-29اقتصادي

کاهش 53 درصدی مصرف سوخت در بوشهر


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: کرونا مصرف فرآورده های سوختی استان بوشهر را در نوروز 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد کاهش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود نیک تاج  بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 65 جایگاه عرضه سوخت استان بوشهر به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است و 35 جایگاه عرصه سوخت سی ان جی نیز در استان بوشهر فعال است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر افزود:کرونا مصرف فرآورده های سوختی استان بوشهر را در نوروز 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد کاهش داد.

وی  ادامه داد: میانگین مصرف روزانه فرآورده های سوختی در استان بوشهر در سال 99، یک میلیون و 56 هزار لیتر بوده است، در حالی که سال گذشته در این فاصله زمانی به طور میانگین دومیلیون و 221 هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده است.

نیک تاج با بیان اینکه سوخت به میزان کافی در این استان وجود دارد و با رعایت نکات بهداشتی در جایگاه های عرضه به مردم تحویل داده می شود، افزود: مردم در هنگام پرداخت وجه سوخت، از کارت بانکی استفاده کنند و از ارائه اسکناس بپرهیزند.

وی با اعلام اینکه و در خدمت مردم است، تصریح کرد: تعطیلی یا کاهش زمان فعالیت جایگاه ها یا کاهش سهمیه فرآورده های نفتی در استان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 53 درصدی مصرف سوخت در بوشهر

کاهش 53 درصدی مصرف سوخت در بوشهر