مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:502020-03-29سياسي

600 محتوای آموزش همگانی راه های پیشگیری از کرونا در قم ارائه شد


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر قم گفت: بیش از 600 محتوای آموزش های همگانی و خبری در خصوص راه های پیشگیری، ابتلا و قرنطینه کرونا در فضاهای مجازی توسط این مرکز استخراج و تنظیم شد.

- محمدرضا بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن تشریح فعالیت های آموزشی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در قم، افزود: همزمان با اعلام کشف بیماری کرونا فعالیت های ویژه آموزشی هلال احمر در فضاهای مختلف قم آغاز شد.

وی با بیان اینکه با توجه با شرایط ویژه این بیماری و اهمیت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم، آموزش همگانی استفاده از پتانسیل های موجود در فضای مجازی و رسانه ها در دستور کار قرار گرفت، گفت: هماهنگی با معاونت آموزش و پژوهش جمعیت کشور در خصوص اطلاع رسانی سایت آموزشی کرونا به همشهریان قمی با ارسال 450 هزار پیامک و اعطای 140 هزار گواهینامه به شرکت کنندگان در این آموزش از برنامه های این طرح بود.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: استخراج و تنظیم بیش از 600 محتوای آموزش های همگانی و خبری در خصوص راه های پیشگیری، ابتلاء و قرنطینه کرونا در فضاهای مجازی انجام شد.

وی با تأکید بر اهمیت آموزش به سایر زبان ها با توجه به مهاجرپذیر بودن استان قم، افزود: ارسال پوسترهای تولید شده به زبان عربی و توسط معاونت آموزش و پژوهش کشور به صورت فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 محتوای آموزش همگانی راه های پیشگیری از کرونا در قم ارائه شد

600 محتوای آموزش همگانی راه های پیشگیری از کرونا در قم ارائه شد