مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 06:452020-03-29پزشكي

فرضیه ترور بیولوژیک منتفی نیست/علت تفاوت های آماری کرونا


از رفتار مردم در این روزها تشکر می کنیم اما برخی افراد همچنان نسبت به توصیه های ما بی اعتنا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج حریرچی نماینده ویژه وزیر بهداشت و ناظر بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا صبح یکشنبه در ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران اظهار کرد: دو گروه از مردم نیاز به کمک بیشتری دارند یکی خانواده های نیازمند که قبلاً هم برای امرار معاش به آنها کمک می شده و دوم هم خانواده هایی که روز مزد بودند که ما هم نگران سلامت آنها هستیم و هم نگران وضعیت زندگی آنها.

وی افزود: از وسایل بهداشتی به حد نیاز استفاده کنید تا هم قیمت بالا نرود و هم پرداختی کمتری داشته باشید، استفاده زیاد از این وسایل وسواس می آورد و باعث می شود حجمی از درآمد به آن اختصاص پیدا کند.

حریرچی بیان کرد: از رفتار مردم در چند هفته اخیر در مقابله با کرونا تشکر می کنم، ما این روزها رفتار سایر کشورها را هم بررسی کردیم و مشخص شد فرهنگ رفتاری مردم ایران بالاتر از سایر کشورها است و به توصیه فرزندان خودشان گوش کرده اند.

نماینده وزیر بهداشت گفت: البته تعداد محدودی هم این توصیه ها را گوش نکردند که از آنها گله داریم و تقاضا می کنیم برگردند به منازل خود البته اگر کسی هم رعایت نکند ما مقابله قانونی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرضیه ترور بیولوژیک منتفی نیست/علت تفاوت های آماری کرونا

فرضیه ترور بیولوژیک منتفی نیست/علت تفاوت های آماری کرونا