مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 06:402020-03-29سياسي

درخواست ایجاد قرارگاه مقابله با جنگ نرم کرونایی


بیش از 290 تشکل طلبگی و دانشجویی برای ایجاد قرارگاه مقابله با جنگ نرم کرونایی نامه ای را خطاب به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیش از 290 تشکل طلبگی و دانشجویی برای ایجاد قرارگاه مقابله با جنگ نرم کرونایی نامه ای را خطاب به حجت الاسلام قمی، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منتشر کردند.

متن این نامه به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی جناب حجت الاسلام و المسلمین قمی (دامت برکاته) سلام علیکم احتراماً همان طور که مستحضرید با گسترش ویروس منحوس کرونا در کشورمان، دولت ستاد ملی مقابله با کرونا را شکل داده و مشغول تلاش برای مهار این ویروس است.

از طرفی دیگر با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح نیز وارد این میدان شده و با راه اندازی قرارگاهی به کمک دولت آمده است.

در کنار این ارکان حاکمیتی، مردمِ خداجو و همیشه در صحنه نیز از اقشار و گروه های مختلف دست به کار شده اند و با ضدعفونی کردن سطح شهر، کمک به پرستاران در بیمارستان ها و… در تلاش اند تا سلامت جسمی را به جامعه بازگردانند که تمام این تلاش ها برای از بین بردن این ویروس و بازگرداندن سلامت جسمی به جامعه ضروری بوده و جای قدردانی و تشکر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایجاد قرارگاه مقابله با جنگ نرم کرونایی

درخواست ایجاد قرارگاه مقابله با جنگ نرم کرونایی