مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:302020-03-29اجتماعي

تصاویری از حرم علوی همزمان با اعیاد شعبانیه


حرم امیرالمؤمنین (ع) همزمان با اعیاد شعبانیه گل آرایی و تزیین شد، اما با توجه به جلوگیری از شیوع کرونا و محدودیت های زیارت، شب گذشته همزمان با شب ولادت حضرت عباس (ع) حرم علوی خالی از زائر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حرم امیرالمؤمنین (ع) به منظور جلوگیری از شیوع کرونا هر روز ضدعفونی می شود و هم زمان با اعیاد شعبانیه خادمان آستان قدس علوی ضریح حرم امام علی (ع) را گل آرایی کردند.

همچنین بر بام حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع) پرچم  الانوار المحمدیه نصب و شبستان و ایوان نجف با پرچم هایی مزین به نام مبارک مولود هفته اول شعبان حضرت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و حضرت امام سجاد (ع) تزیین شد.

در چنین ایامی که حرم علوی هر ساله مملو از جمعیت بود و زائران بسیاری از شهرها و کشورهای مختلف برای عرض تبریک میلاد این سه مولود ماه شعبان به حرم علوی مشرف می شدند، امسال با توجه به جلوگیری از شیوع کرونا و بسته شدن و مرزها و عدم امکان تردد در بین شهرهای عراق، توفیق زیارت برای عاشقان اهل بیت (ع) امکان پذیر نیست و حرم علوی بسیار خلوت شده است.

به طوری که شب گذشته هم زمان با ولادت حضرت عباس (ع) با وجود بارش رحمت الهی تعداد زائران حرم انگشت شمار و حرم بسیار خلوت بود و در ساعاتی حتی حرم امیرالمؤمنین (ع) خالی از زائر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از حرم علوی همزمان با اعیاد شعبانیه

تصاویری از حرم علوی همزمان با اعیاد شعبانیه