مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 12:052020-03-27اجتماعي

تشدید کنترل ترددها در ساوجبلاغ


حمیدرضا ورزشی روز جمعه در حاشیه بازدید از مبادی ورودی شهر هشتگرد از مردم خواست همکاری کنند و اصراری به ورود به منطقه نداشته باشند چرا که در این شرایط ورود افراد غیر بومی به شهرستان صلاح نیست.

سرهنگ حسن نوری زاده فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از اعمال محدودیتهای ترافیکی به این شهر خبرداد و گفت: خودروهای ورودی به شهر هشتگرد از مبادی اتوبان به میدان صنعت هدایت شده و پس ازکنترل و پایش و درصورت نداشتن مشکل ورود، به داخل هدایت می شوند و درصورت وجود مشکل محدودیتی از مسیر برگشتی به سمت اتوبان راهنمایی و برگردانده می شوند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوجبلاغ نیز گفت: 21 مسیر از مبادی ورودی شهرستان ساوجبلاغ از اتوبان شناسایی و بسته شده است.

رمضانی افزود: براساس مصوبه استانداری مبنی برکنترل ورودیها در راستای اجرای پایش خودروها این عملیات اجرا گردیده و کلیه ورودیها محدود شده اند.

از ابتدای شیوع کرونا در استان البرز تاکنون 2 هزارو 260 بیمار مشکوک و قطعی ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار گرفته اند که در این مدت 115 بیمار قطعی کرونا و 69 بیمار مشکوک در استان جان باخته اند.

اکنون 480 بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید کنترل ترددها در ساوجبلاغ

تشدید کنترل ترددها در ساوجبلاغ