مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 06:252020-03-27سياسي

اعمال محدودیت شدید تردد به جزایر هرمزگان آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا نصری صبح جمعه در حاشیه بازدید از اسلکه شهید ذاکری قشم در جمع خبرنگاران بیان داشت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا و ابلاغ مقامات استانی در جهت قطع زنجیره انتقال بیماری، علاوه بر ممنوعیت ورود غیر قشموندان، سفر ساکنین به خارج شهرستان هم بامحدودیت شدید مورد کنترل قرار می گیرد.

رییس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم، ادامه داد: برای بازگشت ساکنینی که در حال حاضر خارج از شهرستان به سر می برند سامانه ای طراحی شده و افراد می توانند با مراجعه به آن، اطلاعات خود را ثبت نموده تا پس از بررسی توسط شبکه بهداشت و درمان، شرایط لازم برای بازگشت آنان اعمال شود.

او افزود: شناسایی ساکنین با استناد به کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو و کارت شهروندی سازمان منطقه آزاد صورت می پذیرد.

نصری ضمن قدردانی از همراهی بیش از 70 درصدی مردم در اجرای برنامه های ستاد، توصیه به صبر، رعایت بیش از پیش برنامه های پیش گیرانه و پرهیز از تجمع در هر شکل و عنوانی از غیر ساکنان خواست هر چه سریع تر نسبت به خروج از شهرستان اقدام کنند.

او تاکید کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف عدم برگزاری اجتماعات، لغو ترددهای غیر ضروری، کاهش تماس و قطع زنجیره انتقال بیماری، اجرا می گردد و قوانین سختگیرانه از جمله توقیف خودرو، جریمه نقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت شدید تردد به جزایر هرمزگان آغاز شد

اعمال محدودیت شدید تردد به جزایر هرمزگان آغاز شد