مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 16:452020-03-26سياسي

ورود افراد غیربومی به شهرستان مرند ممنوع است


معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح فاصله اجتماعی، از ممنوعیت ورود افراد غیربومی به شهرستان مرند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود گرشاسبی، امشب در نشست خبری با خبرنگاران که با حضور امام جمعه مرند و برخی از مسئولین شهرستان برگزار شد، با اشاره به شرایط خاص کشور گفت: هجمه های دشمن علیه انقلاب اسلامی با شیوع کرونا افزایش پیدا کرده و در این برهه، رسانه ها و فضای مجازی، رسالت مهمی بر گردن دارند.

وی افزود: این بیماری همزمان با ایام خرید عید و دید وبازدید نوروز همراه شد براین اساس رسانه ها باید به محدودیت ها و شرایط آگاهی داشته باشند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: 70 درصد بازار مرند امروز بسته است، این در حالی بود که در روزهای اول برخی بازاریان مقاومت می کردند، 20 درصد نیز به دلیل ناآگاهی از موضوع هنوز اقدام به تعطیلی نکرده اند.

گرشاسبی گفت: احتمال دارد اگر شرایط بدتر از این شد تصمیمات سخت تری نیز اتخاذ شود، کاهش تماس ها و قطع زنجیره انتقال از اولویت ها و دغدغه ها در کشور است.

فرماندار مرند با اشاره به اجرای روش حداقلی برای جلوگیری از انتشار بیماری در جامعه عنوان کرد: روش فاصله اجتماعی وسیع تر از قرنطینه فردی است یعنی یک گام فراتر حرکت کرده ایم، وقتی تعداد بیشتری از افراد جامعه هدف مبتلا به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود افراد غیربومی به شهرستان مرند ممنوع است

ورود افراد غیربومی به شهرستان مرند ممنوع است