مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 11:152020-03-26فرهنگي

سه اثر جهانی زیر ذره بین کودکان


یک مستندساز، در فراخوانی از کودکان در سه گروه سنی مختلف خواست تا با نقاشیِ سه اثر جهانی، در مسابقه ای با این مضمون شرکت کنند.

- یک مستندساز، در فراخوانی از کودکان در سه گروه سنی مختلف خواست تا با نقاشیِ سه اثر جهانی، در مسابقه ای با این مضمون شرکت کنند.

هرمز امامی - مستندساز و دوستدار میراث فرهنگی - با انتشار سه پوستر با مضامین یکسان اما معرفی سه اثر جهانی تخت جمشید ، ارگ بم و پاسارگاد از کودکان در سه گروه سنی زیر هفت سال ، هفت تا 10 سال و 11 تا 15 سال خواست تا در این مسابقه شرکت کنند.

او در گفت وگو با ایسنا توضیح داد: نوروزِ دست کم چند سال اخیر را در بناهای تاریخی مانند ارگ بم، تخت جمشید و پاسارگاد به سر برده ام، اما امسال بعد از سال ها و برای پیوستن به کمپین در خانه بمانیم، در خانه مانده ام، به این فکر کردم که چطور می توان برای کسانی که در خانه هستند و نمی توانند با آثار تاریخی ارتباط نزدیک بگیرند، این ارتباط را به شکلی حفظ کرد، بنابراین به برگزاری یک مسابقه نقاشی برای گروه سنی کودکان فکر کردم تا بچه ها و خانواده ی آن ها مجبور شوند به دنبال گرفتن اطلاعات بیشتری از بناهای تاریخی بروند.

وی با بیان این که شرکت کودکان در این مسابقه، نخست همراهی والدین آن ها برای سرچ در اینترنت و دیدن تصاویر این آثار تاریخی است، افزود: به این شکل آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اثر جهانی زیر ذره بین کودکان

سه اثر جهانی زیر ذره بین کودکان