مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:102020-03-26فرهنگي

انتشار ویدئوی روز ملی هنرهای نمایشی با شعار «امسال را در خانه می مانیم»


ویدئوی روز ملی هنرهای نمایشی در سال 99 با شعار «امسال را در خانه می مانیم» منتشر شد.

- انتشار ویدئوی روز ملی هنرهای نمایشی با شعار امسال را در خانه می مانیم ویدئوی روز ملی هنرهای نمایشی در سال 99 با شعار امسال را در خانه می مانیم منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، امسال هفتم فروردین، مطابق با 27 مارس (روز جهانی تئاتر)، که از سال 96 به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی در تقویم رسمی ایران به ثبت رسید در شرایطی برگزار می شود که مهم ترین تئاترها و تماشاخانه ها در ایران و جهان به سبب پیدایش و گسترش ویروس کرونا تعطیل است.

امسال پیام روز جهانی تئاتر توسط شهید ندیم هنرمند پاکستانی نگاشته شد و در ایران هم پیام روز ملی هنرهای نمایشی را اکبر زنجان پور نوشت.

متن پیام روز ملی هنرهای نمایشی در تاریخ دوشنبه 26 اسفندماه 98 همزمان با رونمایی از پوستر در منزل زنجان پور، به امضای این هنرمند پیشکسوت رسید.

روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی با توجه به تصاویر منتشرشده از رونمایی پوستر و امضای پیام در منزل این چهره شناخته شده عرصه فرهنگ و هنر، ویدئویی با شعار امسال را در خانه می مانیم منتشر کرده که در آن با توجه به رعایت اصول قرنطینه فقط از تصاویر اکبر زنجان پور استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار ویدئوی روز ملی هنرهای نمایشی با شعار «امسال را در خانه می مانیم»

انتشار ویدئوی روز ملی هنرهای نمایشی با شعار «امسال را در خانه می مانیم»