مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 08:152020-03-26پزشكي

برای کاهش استرس کرونا به این شماره زنگ بزنید!


دبیر کمیته بهداشت روان ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه از سه شیفته کردن فعالیت مرکز صدای مشاور در راستای کاهش استرس و اضطراب مردم در بحث بیماری «کرونا» خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر کمیته بهداشت روان ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه از سه شیفته کردن فعالیت مرکز "صدای مشاور" در راستای کاهش استرس و اضطراب مردم در بحث بیماری کرونا خبر داد.

دکتر فاطمه رضوان مدنی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح خدمات کمیته بهداشت روان ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه اظهار کرد: طی مدت شیوع این بیماری چهار محور کاری در دستور کار کمیته بهداشت روان قرار گرفته که از جمله آنها افزایش فعالیت مرکز صدای مشاور است.

وی افزود: این مرکز مشاوره های روانشناسی را به مردم ارائه می کند که با توجه به شیوع بیماری کرونا در جهت کاهش استرس و اضطراب مردم، فعالیت این مرکز افزایش داده شده است.

رضوان مدنی تصریح کرد: هم اکنون روانشناسان و مشاوران این مرکز در سه شیفت کاری از ساعت هشت صبح تا 24 شب فعال هستند و مردم می توانند با شماره گیری خط 1480 با این کارشناسان صحبت کرده و استرس و اضطراب ناشی از کرونا را مطرح و راهکارهای لازم برای کاهش این استرس و اضطراب را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش استرس کرونا به این شماره زنگ بزنید!

برای کاهش استرس کرونا به این شماره زنگ بزنید!