مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 14:352020-03-25اقتصادي

ضدعفونی 63 پایانه اتوبوسرانی در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر چهارشنبه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ محمود ترفع در خصوص نحوه ضد عفونی کردن اتوبوس های این ناوگان گفت: گندزدایی اتوبوس ها از طریق ضد عفونی میله ها، صندلی ها، شیشه ها، دستگاه های کارت خوان و سایر قسمت هایی که مسافران بیشترین تماس را با آنها دارند اقدام می کنیم.

وی در خصوص حفظ کیفیت و کمیت خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی با وجود کاهش میزان مسافران، تصریح کرد: ساعت شروع و پایان فعالیت اتوبوسها و از جمله برنامه زمان بندی خطوط بی آر تی که حدود نیمی از مسافران را جابجا می کنند، به هیچ وجه تغییر نکرده است.

ترفع با بیان اینکه اصولاً حمل ونقل عمومی از جمله ناوگان اتوبوسرانی تقاضا محور است؛ به این معنا که میزان سرویس دهی ناوگان بر اساس تقاضای موجود و متناسب با تعداد مسافران تعیین و اعمال می شود، اظهار کرد: به همین دلیل اگر خطی مسافر نداشته باشد، لزومی ندارد که اتوبوس های آن خط به همان تعداد سابق به گردش در آیند، هرچند فعالیت هیچ خطی را متوقف نکرده ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در مورد امکاناتی که برای ضدعفونی کردن اتوبوسها در اختیار رانندگان قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمام اتوبوس های بخش خصوصی و عمومی به افشانه های دستی مجهز شده اند و علاوه بر ضد عفونی کردن اتوبوس ها که در ابتدا و انتهای خط انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی 63 پایانه اتوبوسرانی در پایتخت

ضدعفونی 63 پایانه اتوبوسرانی در پایتخت