مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:262020-03-25ورزشي

ملی پوش جودو بانوان: شهروندان به خاطر جان عزیزانشان در خانه بمانند


دنیا آقایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر سال دید و بازدیدهای عید برای ما خاطره انگیزترین روزهای سال را رقم می زد اما امسال، قبل از آغاز نوروز با تمام اقوام تماس گرفته و آن ها را از این رسم ایرانی منع کردم.

این بانوی ورزشکار استان سمنان اضافه کرد: در خانه ماندن را برای حفظ سلامت خود، خانواده و دیگر همشهریان و همراهی و همکاری با کادر پزشکی و دیگر مسوولان کشور که درگیر بحران کرونا هستند ترجیح می دهم.

وی با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی، تصریح کرد: بهره گیری از فضای مجازی یکی از بهترین راهکارهای ارتباطی غیر از تماس حضوری و دید و بازدیدهای سال نو در زمان شیوع کرونا در استان سمنان است.

کاپیتان تیم ملی جودو بانوان ادامه داد: نوروز را از این طریق به اقوام و دوستان تبریک گفتم تا بتوانم نقشی هر چند کوچک، در مهار شیوع کرونا ایفا کنم.

آقایی با بیان اینکه اردوی تیم ملی جودو بانوان در اسفند 98 به علت شیوع کرونا لغو شد، ابراز داشت: باید قضایای مربوط به کرونا در تمام شهرهای کشور به اتمام برسد تا اردوها دوباره برپا شود.

وی اضافه کرد: از زمان شنیدن اخبار شیوع کرونا در کشور، تمام تمرینات را در منزل انجام داده ام، هرچند امکانات و تجهیزات باشگاه ورزشی با خانه قابل قیاس نیست و سختی هایی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش جودو بانوان: شهروندان به خاطر جان عزیزانشان در خانه بمانند

ملی پوش جودو بانوان: شهروندان به خاطر جان عزیزانشان در خانه بمانند