مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 04:352020-03-25اقتصادي

آرزوی 28 ساله جامعه کارگری برآورده شد...


راه اندازی سامانه جامع روابط کار، تعیین سقف زمانی انعقاد قراردادهای موقت کار، تصویب سند ملی کار شایسته و امضای تفاهم نامه ساخت 200 هزار واحد مسکونی برای کارگران از مهمترین اقدامات وزارت کار در سال گذشته بود.

- راه اندازی سامانه جامع روابط کار، تعیین سقف زمانی انعقاد قراردادهای موقت کار، تصویب سند ملی کار شایسته و امضای تفاهم نامه ساخت 200 هزار واحد مسکونی برای کارگران از مهمترین اقدامات وزارت کار در سال گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل سال 98 به دنبال بارش شدید باران، سیل تعدادی از استانهای شمالی کشور، گلستان و مازندران را درگیر کرد و در روزهای بعد بسیاری از شهرهای کشور از جمله شیراز، لرستان و خوزستان را درنوردید.

جاری شدن سیل به بیشتر خانه ها، کارگاهها و کسب و کارها آسیب زد و در فاصله کوتاهی تمام دستگاه ها، وزارتخانه ها و سازمانهای مرتبط برای یاری رساندن به آسیب دیدگان سیل وارد عمل شدند.

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی مانند دیگر دستگاهها تمام امکانات خود را برای حمایت از سیل زدگان و امدادرسانی در قالب تامین بسته های غذایی، دارویی و بهداشتی به حادثه دیدگان سیل بسیج کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور صیانت از نیروهای کار و راه اندازی بنگاههای اقتصادی خسارت دیده و احیای اشتغال مجدد کارگران، دستور تشکیل کارگرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی 28 ساله جامعه کارگری برآورده شد...

آرزوی 28 ساله جامعه کارگری برآورده شد...