مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 02:302020-03-24سياسي

هفت خان کارگران «هفت تپه» / آخرین وضعیت از اعتراضات کارگری کشت و صنعت نیشکر


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هانا چراغی؛ * روزگاری از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به عنوان قدیمی ترین تولید کننده شکر ایران نام برده می شد و در سطح بین المللی از رسمیت برخوردار بود.

- با اوج گیری این اعتراضات، دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی و اجتماعی با سفر به استان خوزستان، پای کار آمدند و حتی در بیانیه هایی از اوضاع به هم ریخته شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و عدم نظارت مسئولان و دادستانی انتقاد کردند و خواستار رسیدگی به آن شدند.

این فعالان دانشجویی و طلاب انقلابی در جمع کارگران حاضر شدند و قول دادند صدای کارگران شوند، اما با اینکه حراست کارخانه اجازه ورود به آن ها نداد، در فضای بیرون از کارخانه با کارگران حرف زدند و مشکلات و راه کار ها را بررسی کردند؛ و پس از آن حتی به دیدار با امام جمعه اهواز رفتند تا به بررسی راه های حل این مشکل بپردازند.

بیشتر بخوانید: در نهایت، نمایندگان و فعالان کارگری منتخب کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه، 22 مهرماه در جلسه ای با حضور رییس سازمان خصوصی سازی، نمایندگان مجلس در کمیسیون اجتماعی و رییس فراکسیون کارگری و همچنین عضو هیئت مدیره کانون شورا های اسلامی کار ایران و معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاضر شدند وو به بیان خواسته هایشان پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت خان کارگران «هفت تپه» / آخرین وضعیت از اعتراضات کارگری کشت و صنعت نیشکر

هفت خان کارگران «هفت تپه» / آخرین وضعیت از اعتراضات کارگری کشت و صنعت نیشکر