مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 22:102020-03-24پزشكي

صدور آنلاین کارت بیمه ورزشی برای جلوگیری از شیوع کرونا


دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان از صدور آنلاین کارت بیمه ورزشی برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: این کار به صورت سامانه ای انجام می شود.

- بیتا بدلخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران، مربیان و داوران می توانند به صورت آنلاین از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی با دارا بودن کارت  بیمه ورزشی علاوه بر دریافت کمک هزینه درمان، از تسهیلات ویژه خدمات مراکز مورد تایید هیأت پزشکی ورزشی استان نیز استفاده کنند.

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه برای حفظ سلامت متقاضیان و شکستن زنجیره کرونا ویروس ثبت نام بیمه ورزشی به صورت آنلاین انجام می گیرد، گفت: در این سامانه دارندگان کارت بیمه با استفاده از کد ملی، به سهولت می توانند ثبت نام و تمدید کارت های بیمه ورزشی را انجام دهند و از طریق اینترنت به صورت 24 ساعته به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی داشته باشند.

وی تأکید کرد: تا پیش از این متقاضیان باید به صورت حضوری به هیأت پزشکی مراجعه و با ارائه فیش بانکی نسبت به دریافت کارت بیمه ورزشی اقدام می کردند درحالی که زنجان به عنوان پیشگام در این طرح از سال قبل اقدام به این کار کرده است و اکنون نیز با توجه به وضعیت موجود و توجه به شعار در خانه بمانیم بیمه های ورزشی آنلاین و در مدت زمان کوتاه انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور آنلاین کارت بیمه ورزشی برای جلوگیری از شیوع کرونا

صدور آنلاین کارت بیمه ورزشی برای جلوگیری از شیوع کرونا