مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 11:502020-03-24اجتماعي

برای جمع آوری پسماند خانگی بیماران کرونایی در تبریز با 137 تماس بگیرید


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: خانواده هایی که بیمار کرونایی دارند برای جمع آوری جداگانه پسماندهای خانگی با 137 تماس بگیرند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: خانواده هایی که بیمار کرونایی دارند برای جمع آوری جداگانه پسماندهای خانگی با 137 تماس بگیرند.

علیرضا اصغری با اعلام این خبر گفت: طی انتشار خبر رهاسازی پسماندهای بیمارستانی در جاده اسپیران توسط خبرگزاری ها عوامل سازمان مدیریت پسماند بلافاصله اقدام به جمع آوری این پسماندها کرده و بعد از پیگیری های انجام شده مشخص شد که پسماندهای رها شده در جاده اسپیران متعلق به یک خانواده دارای بیمار کرونایی بود که ایشان به خاطر عدم اطلاع از جمع آوری پسماندهای بیماران کرونایی به صورت مجزا توسط عوامل سازمان مرتکب چنین اشتباهی شده بودند.

وی افزود: نیروهای سازمان مدیریت پسماند بلافاصله پس از مطلع شدن از ماجرا به محل اعزام شدند و منطقه را به طور کامل و دقیق پاکسازی، ضدعفونی و سمپاشی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، وی با بیان این که تمامی عوامل سازمان مدیریت پسماند به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز هستند، خاطر نشان کرد: از تمامی خبرگزاری ها، جراید و پایگاه های خبری به خاطر انتشار اخبار شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جمع آوری پسماند خانگی بیماران کرونایی در تبریز با 137 تماس بگیرید

برای جمع آوری پسماند خانگی بیماران کرونایی در تبریز با 137 تماس بگیرید