مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-24اجتماعي

125 واحد گردشگری متخلف کرونایی در مازندران پلمب شد


مهران حسنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به اینکه بر اساس مصوبه قرارگاه زیستی استان مازندران به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پذیرش مسافر و ارائه خدمات در اماکن گردشگری ممنوع اعلام شد، اما برخی از واحدهای گردشگری مانند خانه های استجاری ، قلیان سراها و مجموعه های پذیرایی اقدام به فعالیت خلاف مقررات کردند.

وی اظهار داشت : ازابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون سه هزار و 403 بازدید از مجموعه های گردشگری استان شامل ، مراکز تفریحی ، خانه های استیجاری ، سفره خانه های سنتی شده است که 125 مورد تخلف مشاهده و تمامی آنها پلمب شدند.

معاون گردشگری مازندارن همچنین به 37 مورد شکایت از طریق سامانه 09629 شکایات مردمی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و گفت : هشت مورد شکایت از سوی سامانه اداره کل بازرسی و 49 مورد شکایت مردمی از طریق تماس تلفنی ثبت شده است.

حسنی با اشاره به اینکه رسیدگی به شکایات کرونایی مردم در سریع ترین زمان انجام می شود ، گفت: تمامی شکایات ارسال شده در کمتر از یک ساعت رسیدگی می شود.

وی با بیان این که هیچگونه تذکری و مماشاتی برای واحدهای متخلف با توجه به حساسیت شرایط کنونی نمی توان قائل بود ، افزود : مشاهده هرگونه تخلف واحدهای گردشگری مساوی با پلمب و تعلیق پروانه بهره برداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 واحد گردشگری متخلف کرونایی در مازندران پلمب شد

125 واحد گردشگری متخلف کرونایی در مازندران پلمب شد