مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 05:052020-03-24پزشكي

سلبریتی های رقصنده تا جانفشانان کرونا


فضای مجازی بر شدت باران خبر افزود و علاوه بر آمار درگیران کرونا که هر بار بیشتر تِرَند (پر بحث ترین اخبار) می شود، پرده ها بر افتاد؛ سلبریتیهای ما چالش حرکات موزون خلق کردند و ه تشکر زبانی بسنده کردند و سلبریتی های آنان کرور کرور نقد می بخشیدند تا کادر درمان در تجهیزات وانمانند.

اما در این میان چهره ای دیگر از جانفشانان نمایان شد؛ پزشکان، پرستاران و کادر درمان درخشان شدند؛ مشارکت ملی عظیم و فعالیت زیاد سمن ها تکریم کادر درمانی بیمارستان ها و بالاخص تقدیس پرستاران و احیای جایگاه و منزلت پزشکی و پرستاری در نگاه ایرانیان، همگی رخدادهای مثبتی هستند، که پس از بروز رخداد تلخ کرونا تجربه شدند.

کادر بهداشت و درمان جان برکفان مبارزه با شیوع کرونا معرفی شدند و راه به راه بر تعداد جان نثاران این عرصه افزوده شد؛ مسئولان هر بار بیشتر غافلگیر شده و هر بار ویروس وحشی تر شد و کادر درمان گلایه مندتر از نداشتن تجهیزات و مدام خبرهای تب و تاب جامعه در جست وجوی دارو، ماسک و مواد ضد عفونی فضای خبر را داغ تر کرد و بر نگرانی ها می افزود.

تعاریف دیگر شد؛ پزشکانی که تا چندی پیش به نماد مادی گرایی رخ نمایانده بودند جان بر کف نهاندند و دیگرانی از آنان چون خود آگاه به خطر بوده و سینه سوخته تجهیزات، علاوه بر حضور مستقیم در کاهش آلام و درمان، سهمی دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی های رقصنده تا جانفشانان کرونا

سلبریتی های رقصنده تا جانفشانان کرونا