مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 04:452020-03-24اقتصادي

معدوم سازی 13 تن انواع فرآورده های خام دامی در آذربایجان غربی


معاون سلامت دامپزشکی آذربایجان غربی از معدوم سازی 13 تن انواع فرآورده های خام دامی در هفته اول اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز در استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سلامت دامپزشکی آذربایجان غربی از معدوم سازی 13 تن انواع فرآورده های خام دامی در هفته اول اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز در استان خبرداد.

دکتر سید غلامرضا ملکی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طرح نظارت بهداشت فراورده های خام دامی که از 25 اسفندماه در استان آغاز شده تا 15 فروردین ماه ادامه دارد گفت: در این ایام با متخلفین عرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در سطح شهر به طور جدی برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی با قدرت تمام در حوزه وظایف قانونی خود قدم برداشته و در این راستا با متخلفین بهداشتی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند برخورد جدی خواهد کرد.

دکتر ملکی تصریح کرد: در همین راستا در هفته اول طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز مقدار 13 تن و 450 کیلو گرم فرآورده غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف کشف، ضبط و از چرخه مصرف خارج و تعداد 6 مرکز عرضه متخلف نیز پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 13 تن انواع فرآورده های خام دامی در آذربایجان غربی

معدوم سازی 13 تن انواع فرآورده های خام دامی در آذربایجان غربی