مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 13:152020-03-23بين الملل

نامه وزیرخارجه پاکستان به اتحادیه اروپا برای لغو تحریم های ایران


شاه محمود قریشی با یادآوری موضع «عمران خان» نخست وزیر پاکستان برای لغو تحریم های ایران براساس امور بشردوستانه، افزود: ما چالش های پیش روی جمهوری اسلامی ایران در مسیر مقابله با ویروس کووید-19 را به رسمیت می شناسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور خارجه پاکستان روز دوشنبه(4 فروردین) در نامه ای به جوسب بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر بر لزوم لغو تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و حرکت فوری جامعه جهانی در این زمینه تاکید کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان امروز(دوشنبه) اعلام کرد: مخدوم شاه محمود قریشی در نامه ای خطاب به جوسب بورل تاکید کرد، ایران به دلیل تحریم ها با محدودیت های جدی در تلاش برای مهار شیوع کرونا روبروست.

وی با یادآوری موضع عمران خان نخست وزیر پاکستان برای لغو تحریم های ایران براساس امور بشردوستانه، افزود: ما چالش های پیش روی جمهوری اسلامی ایران در مسیر مقابله با ویروس کووید-19 را به رسمیت می شناسیم.

قریشی تاکید کرد: جامعه جهانی باید اقدامات فوری را برای حمایت های لازم از ایران انجام دهد تا این کشور بتواند جان ارزشمند انسان ها را نجات دهد.

وزیر امور خارجه پاکستان خواستار توجه اتحادیه اروپا به وخیم تر شدن اوضاع ناشی از بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی شدید پیش روی کشورهای در حال توسعه و کمک به لغو تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیرخارجه پاکستان به اتحادیه اروپا برای لغو تحریم های ایران

نامه وزیرخارجه پاکستان به اتحادیه اروپا برای لغو تحریم های ایران