مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 07:402020-03-23اجتماعي

تعیین مسیر جایگزین از طریق عبور از روستاهای «زه - دول آباد - کوتک و سهلاور»


فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به مسدودی محور اصلی «کهنوج - بندرعباس» مسیر جایگزین از طریق عبور از روستاهای «زه - دول آباد - کوتک و سهلاور» تعیین شده است.

- تعیین مسیر جایگزین از طریق عبور از روستاهای زه - دول آباد - کوتک و سهلاور ایسنا/کرمان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به مسدودی محور اصلی کهنوج - بندرعباس مسیر جایگزین از طریق عبور از روستاهای زه - دول آباد - کوتک و سهلاور تعیین شده است.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزییات این خبر گفت: از شب گذشته در پی بارش شدید باران در مناطق جنوب استان و طغیان روخانه ها، برخی از منازل مسکونی دچار آب گرفتگی شده و تخریب پل محور مواصلاتی کهنوج - بندرعباس باعث قطع ارتباط چندین مسیر روستایی شده و امکان تردد در این محور وجود ندارد.

وی با اشاره به تلاش عوامل اداره راهداری و پلیس به منظور بازگشایی معابر و پیشگیری از حوادث بعدی برای رانندگان عبوری این محور تصریح کرد: با توجه به مسدودی محور اصلی کهنوج - بندرعباس مسیر جایگزین از طریق عبور از روستاهای زه - دول آباد - کوتک و سهلاور تعیین شده است.

ناظری با بیان اینکه کارکنان انتظامی از اولین ساعت بارش باران در کنار ماموران امدادی یاری گر سیل زدگان بودند، افزود: با تلاش ماموران انتظامی، نظم و امنیت عبور و مرور و فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مسیر جایگزین از طریق عبور از روستاهای «زه - دول آباد - کوتک و سهلاور»

تعیین مسیر جایگزین از طریق عبور از روستاهای «زه - دول آباد - کوتک و سهلاور»