مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 02:402020-03-22اقتصادي

چگونه مافیای سیگار بر سر زبان ها افتاد؟


خبرساز شدن واردات کاغذ سیگار با ارز دولتی و حواشی مربوط به افزایش مالیات سیگار در سال گذشته موضوعاتی بود که عبارت مافیای سیگار را بر سر زبان ها انداخت، - خبرساز شدن واردات کاغذ سیگار با ارز دولتی و حواشی مربوط به افزایش مالیات سیگار در سال گذشته موضوعاتی بود که عبارت "مافیای سیگار" را بر سر زبان ها انداخت، اما در نهایت هیچگونه شفاف سازی دقیقی در این زمینه صورت نگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر خرداد ماه سال 98 علیرضا رییسی، معاون وزارت بهداشت با انتقاد از آنچه که عنوان کرد.

او همچنین فزایش غیرمتعارف عوارض و مالیات بر سیگار تولید داخل را موجب تضعیف صنعت دخانیات و تقویت قاچاق این محصول به داخل توصیف کرده و گفته بود: باید مافیای سیگار را در این قبیل وزارتخانه ها و سازمان های به اصطلاح مبارزه کننده با مصرف دخانیات جست وجو کرد که حاصل نظرات آنها، تنها افزایش قاچاق سیگار و به دنبال آن صدمات بهداشتی مصرف کنندگان سیگارهای قاچاق و کنترل نشده را به دنبال دارد.

در نهایت تکلیف مافیای سیگار مشخص نشد و هیچگونه شفاف سازی در این زمینه صورت نگرفت که اصلا آیا چنین مافیایی حضور دارند یا نه و اگر حضور دارند چرا با آن ها برخورد نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مافیای سیگار بر سر زبان ها افتاد؟

چگونه مافیای سیگار بر سر زبان ها افتاد؟