مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 13:152020-03-22اجتماعي

4 ایستگاه کنترل بهداشتی در ورودی شهرستان چایپاره دایر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وب دای آذربایجان غربی، علی درستی در بازدید از ایستگاههای کنترل بهداشتی مسافرین در ورودی های شهرستان اظهارکرد: در راستای اقدامات کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا چهار ایستگاه چک و کنترل بهداشتی و سنجش علائم بیماری کلیه مسافرین بومی و غیربومی با همکاری فرماندهی های ناحیه مقاومت بسیج سپاه و نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر شهرستان در ورودی به شهرستان دایر شد.

وی با بیان اینکه این ایستگاه ها در سه راهی قره ضیاالدین و ورودی های جاده حمزیان، چالدران و حاجیلار دایر شده است افزود: همکاران ما در این ایستگاه ها به صورت شیفت های صبح و بعد از ظهر مشغول فعالیت هستند.

درستی گفت: در این اقدام کنترل و ارزیابی، افراد مشکوک جهت مراقبت های بعدی به استراحت فقط در منزل و رعایت قرنطینه خانگی توصیه و یا به مراکز نگهداری هدایت می شوند و از طرف همکاران شبکه بهداشت و درمان پیگیری و تحت مراقبت قرار می گیرند.

وی با اشاره به پویش کشوری جهت کنترل این بیماری با عنوان در خانه بمانیم ، همراهی و همکاری همگانی را لازمه نیل به اهداف کنترل و پیشگیری و اثربخشی زحمات تلاشگران عرصه مبارزه با این بیماری و شکست آن عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 ایستگاه کنترل بهداشتی در ورودی شهرستان چایپاره دایر شد

4 ایستگاه کنترل بهداشتی در ورودی شهرستان چایپاره دایر شد