مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 22:102020-03-21سياسي

تغییر زمان برگزاری رویداد بهاره یوسرن و چهارمین دوره بین المللی کنگره ژنتیک


مؤسس شبکه جهانی یوسرن از تغییر زمان رویداد بهاره یوسرن 2020 و چهارمین دوره بین المللی و شانزدهمین دوره ملی کنگره ژنتیک خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این رویداد و کنگره قرار بود با همکاری کشور ایتالیا برگزار شود و به دلیل فراگیر شدن ویروس کووید .

- تغییر زمان برگزاری رویداد بهاره "یوسرن" و چهارمین دوره بین المللی کنگره ژنتیک مؤسس شبکه جهانی "یوسرن" از تغییر زمان رویداد بهاره یوسرن 2020 و چهارمین دوره بین المللی و شانزدهمین دوره ملی کنگره ژنتیک خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این رویداد و کنگره قرار بود با همکاری کشور ایتالیا برگزار شود و به دلیل فراگیر شدن ویروس "کووید 19 "در هر دو کشور ایران و ایتالیا، مقرر شد زمان برگزاری رویداد به 16 تا 18 مرداد 99 (برابر با 6 تا 8 آگوست 2020) تغییر کند.

دکتر نیما رضایی در گفت وگو با ایسنا از تغییر زمان رویداد بهاره یوسرن 2020 و روز یوسرن در چهارمین دوره بین المللی و شانزدهمین دوره ملی کنگره ژنتیک خبر داد و افزود: این رویداد قرار بود در آبان ماه 99 (7 تا 10 نوامبر سال 2020) به رقابت خواهند پرداخت.

وی در پاسخ به اینکه کدام دانشگاه ها و نهادها در برگزاری کنگره 2020 یوسرن مشارکت خواهند کرد، گفت: تاکنون دانشگاه ها، نهادهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر زمان برگزاری رویداد بهاره یوسرن و چهارمین دوره بین المللی کنگره ژنتیک

تغییر زمان برگزاری رویداد بهاره یوسرن و چهارمین دوره بین المللی کنگره ژنتیک